tisdag, mars 28, 2006

Tankar på eftermiddagen

Saker som jag retar mig på förutom alla inflyttade bonnläppar som inte vet hur man går i tunnelbanan eller på trottoaer. Hej svejs era inflyttade media/byrå jobbande medelklass slynglar och slynor. Who make the differens? Vem får knyta ihop alla trådar.

Är det ett jobb att sitta och skriva texter som inte någon bryr sig om att läsa eller ta till sig innehållet? Eller är det bättre att jobba med sjuka-svaga eller nån annan som behöver hjälp.

Eliasson som utrikesminister hahah där förlorade borgliga aliansen pajkastningen, en annan division helt enkelt, smart av fettot. Antingen spelar man i superettan eller så vinner man allsvenskan.

Ljuga och mörka och smyssla och göra efterhandskonstruktioner är ta mig fan det värsta jag vet, det går inte över i magen förrän man fått upprättelse.
Treat me good I treat you better treat me bad I treat you worse...
som den gamle HA räven sa.

Tror jag ska ta några aftrworkare idag, för jag har åtminstående fixat folks jävla datorer. Hoppas man får tag i nån marskåt kjoltyg oxå, brudar raljerar om sitt sexliv på div bloggar, men när det kommer till kritan vet dom inte ens hur man knullar, men snacka kan dom, men se knulla det kan jag.....det vet ni systrar..

Inga kommentarer: