fredag, juni 02, 2006

Debasers uteservering

Så då var den klar första besöket för i år, det såg bekant ut, samma priser fortfarande på ölen, enda som skiljer är väl fotöljer och större barhäng område och att brudarna har en tedens att bli yngre och yngre för varje år, vad är det med dessa brudar som vill hänga runt killar i 30-40 årsåldern? Måste vara för vi är bättre i bingen än dito snubbar va.
Ett annat otyg som besöktes igår var Resturangernas dag eller vad det heter i Kungsan, kan inte minnas sist man besökte dett wok inferno...men döm om förvåning här satsas det nu på skrärgårds och svensk seafood inriktning blandat med Engelska pubar, wow för mig en perfekt combo, ibland så överraskar det, men såklart finns det det ett ofog i kungasan, och det var krogar mot narkotika kampanjen, vilket medförde att det kryllade av uniformerada poliser??? Jag tror ta mig fan att jag inte sett så mycket snutar sedan derbyt, vad är det för signaler länspolismästaren försöker sända ut, dagen efter internet razzian? Jo det är..kom inte hit ner till kungsan och rök på en braja, för vi finns där överallt...ridå liksom, vilka vågar knarka nu förtiden undrar jag då.....märkligt otyg det där.

Inga kommentarer: