måndag, juni 12, 2006

Shitlist för VM

1:
Tv sändningarna, är hårt komprimerade för att passa HDTV, utzoomingen ifrån kamera 1 är ca 1 mil, jag ser knappt någonting om jag inte är hemma hos M på Mariatorget som har en Panasonic 42 tum plasma, burk jäveln oldschool 32 tum letterbox hemma, ser spelarna ut som suddiga pygmeer lång långt där nere, sedan zoomas det utan focusering på linsen vid närbilder, sämsta jävla tv-produktion jag sett.
2:
Svenska kanlers brist på inför Sverige matchen repotage ifrån svenska fans hur dom laddar och vad dom tror på innan match, Sky new jmf Engelsk Tv hade kamera ifrån torget i Frankfurt på slagen med countdown 6 timmar innan match, skilland det.
3:
Lars Lagerbäck
kommentarer överflödiga vid detta laget.
4:
Lars Åke Lagrell
Som inte protestera mot att Sverige var tvugna att spela i kycklingdräkter
ta mig fan skandal, absolut fulaste kombon av ställ man ställa ut på plan.
5:
Allbäck som gnäller på Jonsons inpassning, hade han fortsatt att kämpa/springa
och släng ut benet som ett proffs hade han hunnit, istället stannar han och gestikulerar att han ville ha bollen på bröstet? Makalöst, lika dant med expertpanlen som dömer ut Jonsons pass som fel, jag fattar ingenting.
6:Vm är slut redan innan det han börja.

Inga kommentarer: