fredag, maj 05, 2006

Ofog nr 1 alla kategorier topplistan you name it

Efter ha tillbringat eftermiddagen på en soldränkt terass med sexiga sekreterare i miniskirts i högklackat skor..hmmmmm man blir kåt..
I alla fall inne i dimman igen så sitter man i lungan ro på muggen och tänker på kvinnoben....så ryck...nån jävel som rycker i toa dörren....
Jag blir så jävla förbannad varje gång det händer, är folk blinda vet dom ej skillanden mellan grönt och rött det är ta mig fan det äldsta signalsystem som finns!
Folk är ta mig fan dummare än man tror, det var det.
Nu ska jag på studentfest på Kickis? Har fan aldrig varit där förut, ska bli kul tror jag.
Stay Punk
Rock'n Roll...
Gearclub later me Fleshtones på Debban...seya in the dark

1 kommentar:

mumrik sa...

De skulle kunna vara färgblinda...eller bara helt blinda. Min erfarenhet är att folk inte tittar. Spelar ingen roll om man skulle låta hela dörren bli röd, så skulle de lik förbannat rycka i handtaget.